Garantija ir gražinimas

1. Bendrosios nuostatos.

Šios pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau - "Taisyklės") yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje simara.lt (toliau - el. parduotuvė). Visi pirkėjai, atliekantys pirkimo veiksmą prisipažįsta, jog yra susipažinę su šiomis taisyklėmis.

 2. Prekių pirkimo - pardavimo sutarties sudarymas.

Sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas el. parduotuvėje, suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su el. parduotuvės taisyklėmis, paspaudžia mygtuką "Užsakyti". Kiekviena sutartis sudaryta tarp pirkėjo ir pardavėjo yra saugoma el. parduotuvėje.

3. Pirkėjo teisės.

Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių taisyklių nustatyta tvarka. Pirkėjas turi teisę gražinti netinkamos kokybės prekę mums per 7 (septynias) dienas nuo pristatymo jums dienos.

4. Pirkėjo įsipareigojimai.

4.1 Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir už jas atsiskaityti sutarta suma. Jeigu pasikeičia pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, pirkėjas privalo nedelsiant juos atnaujinti. Jei pirkėjas prekių pristatymo metu be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, jis privalo padengti prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

4.2 Nutraukiant pirkimo - pardavimo sutartį po prekės pristatymo, pirkėjas per 7 (septynias) dienas įsipareigoja grąžinti visas pristatymo išlaidas, taip pat bankinius mokesčius, kurie nuskaičiuojami atliekant pervedimus. Bankinių mokesčių dydis nustatytas sutartyje tarp pardavėjo ir bankinių paslaugų teikėjo (www.mokėjimai.lt, www.seb.lt).

4.3 Nutraukiant pirkimo - pardavimo sutartį pirkėjas privalo pranešti pardavėjui apie sutarties nutraukimą elektroniniu būdu.

 5. Pardavėjo teisės.

Jei pirkėjas bando pakenkti el. parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti pirkėjo galimybes naudotis el. parduotuve arba panaikinti pirkėjo registraciją. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti el. parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs pirkėjui. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas. Pardavėjas gali atsisakyti priimti užsakymą ar parduoti prekes pirkėjui, jei pastarasis nustatomas kaip nepatikimas klientas.

6. Pardavėjo įsipareigojimai.

Sudaryti visas sąlygas pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pristatyti pirkėjo užsakytas prekes nurodytu adresu ir per sutartą laiką. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas pristatyti pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę. Jei pirkėjas atsisako priimti prekes - analogą, - gražinti sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jei pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.

7. Prekių pristatymas.

7.1 Elektroninėje parduotuvėje prekes galite užsakyti bet kuriuo jums patogiu laiku.

7.2 Savaitgaliais ir švenčių dienomis užsakymai priimami, bet nėra pristatomi.

7.3 Gavę apmokėjimo patvirtinimą, per 24 valandas išsiūsime jums prekes.

7.4. Pristatymas kurjeriniu paštu arba iš UAB"Simara" parduotuvės. Pristatymo laikas 1-3 darbo dienos. Prekės pristatomos į artimiausią jūsų norodytu adresu pašto skyrių. Siuntimo kaina  priklauso nuo siuntos ir Jūsų užsakytų prekių svorio ir dydžio , bet svyruoja nuo 12-20 lt. 

7.5 Prekės pristatomos į visus Lietuvos miestus, išskyrus Kuršių Neriją (būtinas susitarimas).

 8. Prekių gražinimas.

8.1 Nusipirkę netinkamos kokybės prekę, jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) dienas nuo pristatymo jums dienos. Netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba jums grąžinami sumokėti pinigai. Siuntimo išlaidas sumoka pirkėjas.

8.2 Netinkamos kokybės preke laikoma prekė, kurios pakuotė yra pažeista, suplyšusi, prekė - subraižyta, sulaužyta.

8.3 Grąžinimo teisė negalioja prekėms, kurios buvo pagamintos ar užsakytos specialiai klientui arba jei prekių ar paslaugų būklė pablogėjusi ne dėl pardavėjo kaltės.

8.4 Kokybiškos prekės nėra grąžinamos.

8.5 Prieš grąžinant, apie gautas netinkamas prekes prašome mus informuoti el. paštu.

 9. Atsakomybė.

Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, pardavėjas neatsako, už dėl to atsiradusius padarinius. Pirkėjas atsako už savo veiksmus, atliktus naudojantis el. parduotuve. Pirkėjas atsako už registracinių duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi pirkėjo registraciniais duomenimis, už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per pardavėjo el. parduotuvėje esančias nuorodas, pardavėjas neatsako. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusios nuostolius.

10. Informacijos siuntimas.

Pardavėjas visus pranešimus siunčia pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia pardavėjo el. parduotuvės nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu.

11. Baigiamosios nuostatos.

Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybu keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymu nustatyta tvarka.

 


Susisiekite su mumis

Mūsų karštoji linija veikia 24/7

Telefonas:+37069839887

Susisiekite karštąja linija !